Bureau

Assistent office manager

Wij kunnen hulp gebruiken! Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste assistent officemanager die ons team komt versterken.

We zoeken iemand die veel verschillende taken op zich kan nemen en toch het overzicht kan bewaren. Je wordt echt de bekende ‘spin in het web’. Iemand die samen met drie andere medewerkers (o.a. een collega-officemanager) het supportteam vormt en alle administratieve en office gerelateerde taken op kantoor regelt.

 

Wat ga je doen?

Als assistent officemanager zorg je ervoor dat zaken soepel en gestructureerd verlopen. Je kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Van facturatie tot HR werkzaamheden. Maar ook het ondersteunen van de twee ontwerpteams waar nodig, het omgaan met vragen en verzoeken en het voorbereiden van MT-stukken. In deze functie is geen dag hetzelfde en moet je veel ballen tegelijk in de lucht kunnen houden. Dit moet je kunnen én leuk vinden.

 

Wie zijn wij?

Bij PosadMaxwan werken we aan de gezonde, duurzame en slimme stad. Met ons team van 30 stedenbouwkundig ontwerpers, (landschaps-)architecten en onderzoekers maken we inzichtelijk hoe die stad van morgen eruitziet en wat we vandaag al kunnen doen om die ambitie te realiseren. Er is een jonge en informele bedrijfscultuur, de sfeer is ongedwongen maar tegelijkertijd is de kwaliteit van het werk heel belangrijk. Er is een hoge arbeidsethos maar gelukkig is er ook ruimte voor humor op de werkvloer.

 

Jouw talenten?

Van nature denk je in oplossingen en verbeteringen, en ben je assertief. Je vindt afwisseling in je werk belangrijk. Alles wat je doet draagt bij aan een betere service, waardoor je ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt.

Zou jij jezelf omschrijven als iemand die:

  • Pro-actief is en goed om kan gaan met een groep dynamische mensen;
  • Op de juiste wijze urgentie kan inschatten;
  • Flexibel is ingesteld en niet schrikt van ad hoc werkzaamheden;
  • Een prettige manier heeft om mensen te ontvangen en zich thuis te laten voelen;
  • Een hoog vaardigheidsniveau heeft in het gebruik van MS-Office; Word, Excel en Outlook;
  • Professioneel en klantgericht communiceert in het Nederlands en Engels;
  • HBO werk- en denkniveau heeft;
  • Per direct (32 - 40 uur) inzetbaar is;

Dan zou je prima bij ons passen en willen we graag kennis met je maken.

 

En wat bieden wij jou?

Een uitdagende en veelzijdige baan, op ons kantoor in BINK36 te Den Haag. Een divers en enthousiast team, waar eigen inbreng en meedenken zeer gewaardeerd wordt om bij te dragen aan de professionalisering van de organisatie. Een fijne werkplek met dito lunch. Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring.

 

Wil jij onze nieuwe onmisbare schakel worden?

Laat ons dan uiterlijk 21 februari 2019 weten waarom jij de beste kandidaat bent voor deze functie en waarom jij bij ons wilt komen werken. Graag ontvangen wij dan - via de sollicitatieknop hieronder - jouw motivatiebrief en CV. En vergeet in je brief niet kort te vermelden wat je favoriete stad is en waarom, want daar zijn wij als stadmakers natuurlijk heel benieuwd naar. Je sollicitatie kan t.a.v. Shirley Voermans.

Stuur sollicitatie