Bureau

Office manager (tijdelijk ivm zwangerschapsverlof) [GESLOTEN]

Wij kunnen hulp gebruiken! Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste office manager die ons team komt versterken. Iemand die veel verschillende taken op zich kan nemen en toch het overzicht kan bewaren. Je wordt echt de bekende ‘spin in het web’. Iemand die samen met drie andere medewerkers (o.a. een collega office manager) het supportteam vormt en alle administratieve en office gerelateerde taken op kantoor regelt.

Werkzaamheden (o.a.):

  • Bureau ondersteuning: gastvrij ontvangen van bezoek, beantwoorden en afhandelen van inkomend telefoonverkeer, inkomende post verwerken, inkoop,
  • Financiën: je draagt zorg voor facturatie, bankmutaties, bijhouden van declaraties en andere financiële werkzaamheden
  • HRM: het ondersteunen bij sollicitatieprocedures, administratieve afhandeling voor nieuwe medewerkers, verwerken van personeelsmutaties, opstellen van arbeidsovereenkomsten, organiseren en coördineren van HR-gesprekken
  • Project ondersteuning: praktische ondersteuning van de ontwerpteams, ondersteunen bij het opstellen en indienen van offertes, omgaan met vragen en verzoeken van collega’s

 

Wij vragen:

  • Je bent pro-actief en kan goed om gaan met een groep dynamische mensen;
  • Je denkt van nature in oplossingen en verbeteringen;
  • Je bent flexibel ingesteld en schrikt niet van ad hoc werkzaamheden;
  • Je kunt op de juiste wijze urgentie inschatten;
  • Je hebt een prettige manier om mensen te ontvangen en zich thuis te laten voelen;
  • Een hoog vaardigheidsniveau in het gebruik van MS-Office; Word, Excel en Outlook;
  • Je bent administratief sterk;
  • Je communiceert professioneel en klantgericht in het Nederlands en Engels;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Inzetbaarheid van augustus tot en met december (dit betreft een tijdelijke functie van ongeveer 5 maanden ter vervanging tijdens zwangerschapsverlof);

 

Wij bieden:

  • Een uitdagende en veelzijdige baan voor 32-40 uur per week.
  • Een divers en enthousiast team, waar eigen inbreng en meedenken zeer gewaardeerd wordt om bij te dragen aan de professionalisering van de organisatie.
  • Een fijne werkplek op ons kantoor in BINK36 te Den Haag, of in deze bijzondere tijden (gedeeltelijk) vanuit huis.
  • Een bruto maandsalaris tussen € 2.350 - € 3.000 op basis van 40 uur, afhankelijk van ervaring.

 

Enthousiast?

Laat ons dan weten waarom jij de beste kandidaat bent voor deze functie en waarom jij bij ons wilt komen werken. Graag ontvangen wij dan jouw motivatiebrief en CV. En vergeet in je brief niet kort te vermelden wat je favoriete stad is en waarom, want daar zijn wij als stadmakers natuurlijk heel benieuwd naar. Je sollicitatie kan voor 26 juni 2020 per email via jobs@posadmaxwan.nl t.a.v. Charly Rozenberg.

NB In verband met de coronamaatregelen hebben wij onze sollicitatieprocedure aangepast. We maken zoveel mogelijk gebruik van videobellen voor de sollicitatiegesprekken. Op die manier kunnen we jouw sollicitatie zo goed mogelijk door laten gaan.